Kedim Hırıltılı Nefes Alıyor - Bu yüzden her zaman ciddi bir probleme öncülük etmese de kedilerde hızlı solumaya dikkat etmeli ve kontrolü elden bırakmamalısınız. İnsanlar için alerjik durumlarda kullanılan.


Kediler Uyurken Ve Sevilirken Neden Hirlar Evcil Hayvan

Psychocat 2 sene önce sordu.

Kedim hırıltılı nefes alıyor. Kediniz ciddi fiziksel travma geçirdiyse. Kedim mama yemiyor. Sanki uzun süre koşturmuş da nefes nefese kalmış gibi.

Mırıldamasında da eşlik ediyor bu sanki burnu tıkalı gibi. Hastalık alt solunum yollarıona yayılırsa öksürük gözlenebilir. Şu an sadece hırıltılı nefes alıyor burnu tıkanık gibi ses çıkarıyor.

Gerekli tedaviler sonucu yumurtlatıp rahatlattık. Hava çok sıcak ondan yapıyor diye düşünüyorum ama bir yandan da ya hastalığı falan varsa diye de korkuyorum. Merhaba kedim 2 gündür hırıltılı nefes alıp veriyor.

Kedilerde nefes problemi başka ciddi sağlık sorunlarına neden olabileceği için oldukça önemli bir meseledir. Kedi gribi tıpkı insanlarda oluşan grip gibi akan bir buruna yaşlı gözlere ve tahriş olmuş bir boğaza yol açabilirKedi gribinin diğer semptomları arasında kas ve eklemlerde ağrı ağızda yaralar burun çekme ve ateş yer alır. Kuş 7-8 ay önce yumurtası sıkıştı.

Uyurken daha fazla hırıltı çıkıyor. HepiSor Kedim hırıltılı nefes alıyor 7 Olumlu Oyla Olumsuz Oyla Gizem 3 sene önce sordu Merhaba 6 ay önce sokaktan bir kedi sahiplendimŞu an 15 yaşında yani yaklaşık 1 yıl sokakta yaşamışBazen dosyada eklediğim gibi hırıltılı bir şekilde nefes alıyor nefes almakta zorluk çekiyorMidesindeki tüy yumağını çıkaramıyor olmasından ya da solunum yollarında. Astım ve kalp rahatsızlığından endişe ediyorum.

Dişi sultan papağanım hırıltılı nefes almaktadır. Kedim Hırıltılı Nefes Alıyor Kedim Hırıltılı Nefes Alıyor. Kedinizi bu durumda mutlaka veterinere götürmelisiniz.

Hocam iyi günlerbenim yaklaşık 3 senedir sırtüstü yattığımda hırıltılı solunum şikayetim varsırtüstü yatınca 5 dk derin nefes aldığımda ıslık tarzında ses ve hırıltı geliyor akciğerlerimdenyan yattığımda veya otururken yada dik pozisyonda gelmiyorakciğer filmim normal çıktıyaşım 34bir paket sigarayı 4 günde içiyorumbu şikayetimin bir zamanı yok. Kedim Hırıltılı Nefes Alıyor Vetsiz Çözüm Gerek. Bir türlü tatmin olmadım açıkçası.

Kediniz nefes alırken güçlük çekiyorsa evde uygulayabileceğiniz hiçbir şey yoktur. Buna bağlı olarak hırıltılı ve ağızdan solunum görülür. Veterinere götürdüm akciğerinde sorun olmadığınız ve enfeksiyon olabileceği düşüncesi ile 5 günlük antibiyotik verdi.

Kedi Neden Hırıltılı Nefes Alır. Kedilerin kaç haftalık olduğuna göre sıcaklık tavsiyeleri vad 3-4 haftalık 35 derece olmalı vs bi belki yararı olur bi araştırın çok sıcak olması yarardan çok zarardır çünkü anlattığınıza göre yeni doğmuş bebek. Bu durumda evde uygulayabileceğiniz fazla seçeneğiniz yoktur.

Kedim Hırıltılı Ve Hızlı Nefes Almaya Başladı. Veteriner enfeksiyon başlangıcı olduğunu düşünüp antibiyotik tedavisine başladı ama iki gündür bir değişim yok. Sokakta baktığım kedim bikac aydır kayipti ortalıkta yoktu bugün onu buldum ve mama verdim ama yemedi ve sürekli öksürüyo neden oksururkende kafasını öne eğiyor nedenj ne olabilir.

Roccoselimoglu cevapladı 7 yıl önce. Kedim 4-5 gündür hızlı ve hırıltılı nefes alıyor. Bu hastalığıkesinlikle ciddiye almak gerekiyor zira kedi.

Bu hastalık zamanında tedaviye başlanmadı taktirde kronik forma dönüşerek tedavisi çok daha güç bir hal alır. Sağlıklı bir kedi nefes alırken son derece sessizdir. Bu yazıda nefes problemine neden olan çeşitli faktörlerden ve ne yapmanız gerektiğinden detaylı bir şekilde bahsedeceğiz.

Sağlık Kedim son zamanlarda hırıltılı nefes alıyor. Merhabalar 2 yaşında Kızım Lena. Kedilerin nefes almasını etkileyen birden çok faktör vardır.

7 aylık erkek kedim bu aralar dili açık ve hızlı nefes alıyor. Özellikle gözün bir çok noktasında ülserler oluşmaya başlar. Hastalık sonrası kilo ve enerji.

Kedilerde görülen en yaygın hastalıklardan biri olan kedi nezlesigribi üst solunum yolu enfeksiyonu olarak tanımlanmaktadır. Numaram 05064888469 bana ulasinEdit. Annemin işi başından aşkın olmasaydı bile ne dokunulmayı paticiklerinden dayak yemişliğim var ne arabayı ne de kafesitasmayı sevdiğinden.

Bu durumda da veterinere gitmeniz gerekiyor. Arkadaşlar video paylaştigim ak. Kedim bir haftadır hırıltılı nefes alıyor öksürüyo ve hapşırıyor iştahı keyfi yerinde ne sebep olmuş olabilir.

Kediniz hırıltılı şekilde nefes alıyor burnunda akıntı oluyor ve iştahsızlık yaşıyorsa vakit kaybetmeden bir. Daha önce solunum yolu enfeksyonu oldugunu söylemişlerdi ve aşı yapıp bırakmışlardı. Kedim nefes alırken ses çıkarıyor hırıltı nefes alıyor ne yapabilirim.

When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Kedinizin solunum hızının artması hırıltılı soluması zor nefes alması zaman kaybetmemeniz gereken belirtilerdir. -2 Olumlu Oyla Olumsuz Oyla.

İştahı ve canlılığı yerli yerinde ishal felan da değil tek sorunu hırıltı. Kedi gribi yetişkin kediler söz konusu olduğunda fazla ciddi bir hastalık olmamakla birlikte ağrıların azalması ve iyileşme sürecinin. Hapşuruk öksürük vs yok.

Ancak kedinin bir sıkıntısı var belli. Solunum hastalıkları oldukça farklıdır ve tedavi şekilleri ancak doktor teşhisi ile uygulanabilir. Lütfen başına gelen varsa yardım etsin bir ilaç felan veterinere goturecek durumum yok.

Kedinizin solunum esnasında ses çıkarması normal bir durum değildir. 1-2 hafta oldu her zaman olmasa da bazen nefes alıp vermekte zorlanıyor. Kediniz yüksekten düştüyse araba çarptıysa veya bir yere sıkıştıysa dışarıdan görünmeyen yaralanmaları olabilir.

28 Şubat 2021 1600. Kedilerin genellikle aniden mama yemeyi bırakmaları yaygın bir olaydır. Kedim hırıltılı nefes alıyor ne yapmalıyım.

Kediniz nefes alırken ses çıkarıyorsa bunun birçok sebebi olabilir. 10 günlük yavru kedi hırıltılı nefes alıyor için cevaplar. Bir şeyler yutarken de hırıltı oluyor.

Kedim ayakta zor nefes alıyor nefes alıp verirken cıyaklıyor Cevapla 0 - 0 Semra - Nis 17 2017 1000. Touch device users explore by touch or with swipe gestures. Kedim çok agresif 35 yaşında çok küçükken sokaktan bulunmuş bir kedi.

Hırıltılı nefes alıyor. Kedinizin iştahsızlığı sebebi ile sorun yaşamanıza sebep olabilir.


Kediler Neden Sahiplerine Saldirir Petlebi


Kediye Araba Carpti Ne Yapmaliyim Nereyi Aramaliyim Kedi Araba Veterinerler


Kediler Neden Hiriltili Nefes Alir Hiriltili Nefes Almanin Cozumleri Nedir


Kedim Cis Yaparken Miyavliyor Vet Randevu Kedi Veterinerler


Flea Allergy Dermatitis Fleas Bacterial Infection Inflammed Skin


Kedilerin Aci Cekip Cekmedigini Anlamak Sanilandan Cok Daha Zor Anadolu Kedisi


Kediler Neden Hiriltili Nefes Alir Hiriltili Nefes Almanin Cozumleri Nedir


Kopeklerde Oksuruk Nedenleri Ve Tedavisi Vet Randevu Kopek Veterinerler


Kedim Neden Salya Akitiyor Kedimag


Kedim Nefes Alirken Ses Cikariyor Ne Yapmaliyim Miyavliyo


Kedilerde Hiriltili Solunum Nedenleri Ve Tedavisi Miyavliyo


Kedilerde Hiriltili Solunum Nedenleri Ve Tedavisi Miyavliyo


Kopegime Araba Carpti Ne Yapmaliyim Araba Veterinerler Kopek


Kediler Neden Hiriltili Nefes Alir Hiriltili Nefes Almanin Cozumleri Nedir


Related Posts