Kedim Kusuyor Ve Yemek Yemiyor - Kediler kokular konusunda oldukça hassas canlılardır. Eğer kediniz yemek yemiyor ve kusuyor ise bu durum kedinizin yabancı bir cisim yuttuğuna sindirim problemleriyle karşılaştığına ya da kedinizin midesinde fazla tüy biriktiğine işaret edebilir.


Kedim Yemek Yemiyor Kusuyor Kedi Hayvanlari Blog

Aşıları biraz gecikti ama onunla ilgili sorun olduğunu.

Kedim kusuyor ve yemek yemiyor. Yemek yemesinde tuvaletinde veya hareketlerinde hiçbir sorun yok. Merhaba tam olarak yaşını bilmiyorum ama 8-9 aylık erkek kedim var. Sürekli balkona çıkmak istiyor ve ara sıra bitki yediğini görüyorum.

Yemiyorsa en çok sevdiği yiyecekten verin. Veteriner önemli bir şeyi yok demiş ama bir şeyler yemediği için rahatsız hissediyorum. Hepsi normal ise bekleyebilirsiniz.

Kedinize kalitesiz yüksek tahıllı mamalar yedirmekten. Kedim 9 yaşında hiç birşey yemiyor veterinere götürdüm bağışıklık sistemi çökmüş dedi fakat sürekli dişlerini gıcırdadıyor zorla yediriyorum bu seferde sarı renk kusuyor ne yapabilirim lütfen acil cevap alabilirmiyim. Bu yazımızda kedilerin yemek yememe problemlerini altında yatan sebepleri ve bu şekilde bir problemle karşılaşırsanız ne yapmanız.

Bu noktada normalde yedikten hemen sonra ve hiçbir işaret olmadan pasif şekilde kusarlar. Kedim yemek yemiyor ve kusma şeklinde hareketler gerçekleştiriyor ne yapabilirim lütfen kedim iyi olsun. Kustuktan sonra hemen gözlerden uzaklaşıyor suçluymuş gibi.

Maması ayda 2 mama olmak üzere besleniyor etli ve balıklı. Cevapla 0 - 0. Kedim cok hasta 4 hic birsey yiyip icmiyor nefes zor aliyor Merhaba kedim 4 gündür hic birsey yemiyor ve icmiyor 3 5 adım atip hemen basini yere.

Şırınga ile zorla besliyordum. Konserve mama veya ton balığı. Kedim Kusuyor ve Yemek Yemiyor.

Şikayet Et 4 CEVAP. Az bir şey yese boş kusuyor bugün 3 kere kustu. Kedide halsizlik iştahsızlık ve kusma.

Arkadaşlar bundan 3 gün önce soru sormuştum. Son 2 gündür çok halsiz. Merhabalar 2 buçuk aylık kedim köpük ve tükürük gibi bir sıvı kusuyor veterinere götürdüm antibiyotik tedavisi uyguladılar 1 2 gün iyileşti gibi oldu ama kusmaları tekrar başladı çok halsiz yemek yemiyor su dahi içmiyor bilgisi olan veya böyle bi rahatsızlık yaşayan varsa yardımcı olursanız sevinirim.

Yavru Kedim Kusuyor Ve Yemek Yemiyor. Unutmamalıdır ki kuru mama lezzetsiz olmakla beraber sağlıklıdır da. Şimdi artık onuda yemiyor bizleri tırmıklıyor ya da ısırıyor.

2 Misafir 1 Mobil - 1 Masaüstü 1 Mobil. Kedinizin kuru mama alışkanlığı yoksa. Kedim yemek yemiyor ve halsiz diye endişeleniyorsanız eğer işte bu durumun olası birkaç nedeni.

Veterinerini çağırdım gelip muayene etti ve tüy çıkaramadığından. Kedim yemek yemiyor ne yapmalıyım sorusunu Veteriner Hekim Tarık Akan görüntülü yanıtlıyor. Bunu yabancı cisimler böbrek ve karaciğer hastalığı şiddetli diyabet iltihaplı bağırsak hastalığı vb.

Son Yorum 4 yıl. Kedinin neden kustuğunu bilmeseniz de kusma şekline bakarak nasıl bir sorunu olduğunu tahmin edebilirsiniz. Çünkü kedilerin bir sıkıntısı olduğunda hemen yemekten ve sudan kesilirler.

Siz sonuçlarına ve onların birkaç günlük açlığına katlanarak uzun ve sağlıklı bir ömür için kuru mamaya alışmasını sağlayın. Son 1 haftadır uyuduğundan daha fazla uyuyor miyavlamazken yanıma gelip miyavlıyor. Merhabalar kedim iki buçuk yaşında iki gün öncesine kadar sağlıklı ve enerjik bir kediydi fakat iki gün önce akşam kusmaya başladı.

Gözleri değişik bakıyor ağlıyormuş gibi. 3gündür de iştahı kesildi. 3 gün tedaviye gitti biraz.

Kedim Yemek Yemiyor ve Kusuyor. Ortalama Mesaj Aralığı 55 gün 14 saat. Kediniz birkaç gün içinde dışkılama yapmadıysa ve zorlanıyorsa muhtemelen kabızdır.

Kedim kusuyor yemek yemiyor Sıcak Fırsatlarda Tıklananlar. Yemek yemeye isteksiz olduklarını fark edeceksiniz bu acı verici olabilir. Kedim Kuru Mama Yemiyor.

Konu Sahibinin Yazdıkları 6. Merhabalar yaklaşık 9 aylık tekir kedim var. Evet 3 gün içinde 5 kere galiba kustu.

Kedim Kusuyor ve Kabız Oldu. Oyun oynattığımda karşılık vermiyor. 3ay önce kısırlaştırdık sorumla alakası yok.

Kedinize TV veya çamaşır makinesi gibi gürültülü cihazlardan uzakta bir yerde yemek verin ve kedinizin yiyecek ve suyunu ayrı alanlarda ve kum kabından uzak bir mesafede tutun. Anne sütünü tam alamadığı için bünyesi ve fiziksel yapısı pek kuvvetli değil ve kolayca hasta olabiliyor 2 hafta önce halsizdi ve yemek yemiyordu veterinere gidip genel muayeneden geçirdik iç parazit çıktı. Yemek borusunda bulunan sindirilmemiş yiyeceklerden dolayı öksürebilirler.

Kedim Sürekli Kusuyor Ve Yemek Yemiyor. Üstelik yemek yerken zorluk yaşayıp gergin olabilirler. Kedinizin mevcut belirtileri arasında halsizlik ve ateş gibi tehlikeli şeyler yoksa kedinize midesindeki.

İyi gözüktüğüne diş etlerinin pembe olduğuna ve kusma veya ishal gibi başka belirtiler olmadığına dikkat edin. Kedim Kusuyor Yemek Yemiyor Kedim Kusuyor Yemek Yemiyor. Kediniz kusuyor veya tüy yumağı varsa.

Solunum yollarında oluşabilecek kedinizin koku almasını etkileyecek bir problem iştahının kapanmasına neden olabilir. Dolayısıyla bizlerede yanaşmıyor artık. Kedim gripti ve yemek yemiyordu.

Kedi maması seçiminize dikkat etmeyi unutmayın. Kedim 1yaşında erkek kısır. Süt tozu denedik kuru ve yaş mama denedik yinede kesinlikle yemiyor.

Kedide mide bulantıs ı varsa yemek istememesi çok yaygındır. Bahçeli ev oldugundan dışarı çıkabiliyor. Kedim 3 yaşında ve 3-4 güne bir sarı bir sıvı kusuyor.

Kedim yemek yemiyor. Kuru mama ona lezzetsiz gelecektir. Kedim kusuyor evde beslediğiniz kedinin kusması sağlık problemleri yaşadığının bir göstergesidirKedinin neden ve nasıl kustuğu tedavi edilebilmesi için önemlidir.

Kedilerin yemek yemesi genelde kedinizin sağlık sorunu olduğuna işarettir. Bir sonraki yemeğini yiyor mu bakın. Eğer kediniz bir yemek vaktini kaçırmışsa ve normal davranışlar gösteriyorsa paniklemeyin.

Editörün Seçtiği Fırsatlar. İlkinde tüylerini çıkardı o nedenle endişelenmedim ama ertesi gün öğlene kadar tam on iki kere kustu. - Evcil Hayvanlar Sorusu.

Dün bir yavru kedi geldi evimize enerjisi falan yerinde ama yemek yemiyor arkadaşım kendi evinde az da olsa bir şeyler yedirmeye çalışmış ama ne yediyse kusuyor. Behçet Darcan - May 16 2018 0322 UZUN ZAMANDIR BESLEDİĞİM SOKAK KEDİSİ 15-20 Gündür Birşey Yemiyor Mahallemizin En Büyük. Sorusunu her kedi sahibi eminim bir kere sormuştur.

Bu durum kanser dahil olmak üzere pek çok hastalığın belirtisi olabilir. Son olarak yemek zamanlarını kediniz için mümkün olduğunca stressiz hale getirmeyi hedefleyin.


Kedim Mama Yemiyor Ne Yapabilirim Kedi Rehberi


Kedim 2 Gundur Yemek Yemiyor Ve Kusuyor Petlebi Sosyal


Kedim Surekli Kusuyor Ve Yemek Yemiyor Petlebi Sosyal


Kedim Yemek Yemiyor Ne Yapabilirim


Kedim Yemek Yemiyor Kediler Neden Yemek Yemez Heykedi


Kedim Yemek Yemiyor Ve Halsiz Ne Yapmaliyim Petlebi


S0ib1lelphtajm


Kedim Yemek Yemiyor Kusuyor Kedi Hayvanlari Blog


Kediler Neden Kusar Kusma Ile Ilgili Bilinmeyenler Kediannesi Com


Kedim Yemek Yemiyor Kedilerde Mama Yememe Sebepleri Youtube


Kedim Kusuyor Mama Yemiyor Neden Diyenlere Tavsiyeler


Kedim Kusuyor Ne Yapmaliyim Yemek Yemiyor Wikievcil


Kedimiz Cok Hasta Kusuyor Yemek Yemiyor Hasta Youtube


Kedim Yemek Yemiyor Ve Halsiz Ne Yapmaliyim Petlebi


Related Posts