Kolera Kolaysa Anlat Sözleri - Kolera - Kolaysa Anlat 170869 izlenme - 13 yıl önce İçinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep haren gürra yıkılır hatıra hassas yapraklarımın sonu çıka hayra. Kolera Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri.


Sagopa Kajmer Kolera Kolaysa Anlat Lyrics Genius Lyrics

Kolera - Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri.

Kolera kolaysa anlat sözleri. Hassas yapraklarımın sonu çıka. Kolera - kolaysa anlat uploaded by what. Sagopa Kajmer Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri.

Sözleri de tam olarak şöyledir. Eğer hoparlörler doğru mesafede olursa bu şarkı harika olur. DİNLE Kolera - Sen Nasıl Bir İnsansın Dinle Kolera-Kolaysa Anlat Şarkısı Sagopa Kajmer Kolera - Ne Bilirsin Dinle Sagopa Kajmer Atesten Gömlek Dinle Sagopa Kajmer-Terapi Dinle.

Sagopa Kajmer Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri. Kolaysa Anlat İçinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep haren gürra yıkılır hatıra hassas yapraklarımın sonu çıka hayra. Yarım Gönülle Bir Öp.

Kolera - Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri. Benim şehrin taşı toprağı aItın Bir avuç toprak eIime aIdım ve baktım MeIek ve şeytan aynı sofrada tatIım Hesapta düşmanımdaymış gizIim sakIım Hergün. Bas harmoni gelsin kulağa açılır susta ya rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne yıkım değil umurumda Yak.

Sagopa Kajmer Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri. Hayra batArmoni gelsin kulağaAçılır sustaYa rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne. KOLERA İçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkıIır hatıraHassas yaprakIarımın sonu çıka hayra batArmoni geIsin kuIağaAçıIır.

İçinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep haren gürra yıkılır hatıra hassas yapraklarımın sonu çıka hayra. Sagopa kajmer - 1929 Aşuk İle Maşuk - 2356 Avam Bir Kurgu - 1672 Bağlı Hayatım Pamuk İpliğine - 1728 Bir Bilsen - 1853. Kolera Şarkı Sözleri - Kolaysa Anlat.

Türkiyenin En Kaliteli Şarkı Sözleri Sitesi www. Ben öğrenci hayat mektep. Sagopa Kajmer ve Koleranın düet albümünün ilk video klip çalışması Kolaysa Anlat.

Kolaysa anlat biraz bezgin biraz kızgın. Sagopa Kajmer - Kolaysa anlat şarkı sözleri. İçinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep haren gürra yıkılır hatıra hassas yapraklarımın sonu.

Sagopa Kajmer Kolera Lyrics. Kolera - Kolaysa Anlat İçinde çürüdüğüm odama ketben öğrenci hayat mektepharen gürra yıkılır hatırahassas yapraklarımın sonu cıka hayraabatHarmoni gelsin kulaaçılır susta ya rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne yıkım değil umurumda yakİzbe hayat hep hazır ol. Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri - Kolaysa Anlat.

Bas harmoni gelsin kulağa açılır susta ya rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne yıkım değil umurumda Yak izbe hayat hep hazır ol rahat hayta hilkat ve kalp hacamat. Içinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep. Kolera Dert Küpü Şarkı Sözleri.

İçinde çürüdüğüm odama ketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka. Hayra batArmoni gelsin kulağaAçılır sustaYa rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne. Hassas yapraklarımın sonu çıka hayra bas.

Bas harmoni geIsin kuIağa açıIır. İçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka hayra batArmoni gelsin kulağaAçılır sustaYa rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne. İçinde çürüdüğüm oda maket.

Yıkım değil umurumda yakİzbe. Haren gürra yıkılır hatıra. 4X Daha - 1174 Af Benim İşim Değil - 1762 Aklımın Odaları ft.

Şarkı Sözleri - Kolera. İçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka hayra batArmoni gelsin kulağaAçılır sustaYa. Eğer hoparlörler doğru mesafede olursa bu şarkı harika olur İçinde çürüdüğüm oda maket Ben öğrenci hayat mektep Haren gürra yıkılır hatıra Hassas.

İçinde çürüdüğüm oda maket ben öğrenci hayat mektep haren gürra yıkıIır hatıra hassas yaprakIarımın sonu çıka hayra. SözKolera Esen GülerVideo Klip. Haren gürra yıkılır hatıra.

KOLERA İçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka hayra batArmoni gelsin kulağaAçılır sustaYa rapim ya ölüm. Kolera albümünde kolaysa anlat için şöyle demiştir bu beatin bana çok yakıştığını düşünüyorum benimle çok örtüşüyor liriklerimide çok seviyorum bu parçada. İçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka.

İçinde çürüdüğüm odama ket. Kolera - Kolaysa Anlat Şarkı Sözleriİçinde çürüdüğüm oda maketBen öğrenci hayat mektepHaren gürra yıkılır hatıraHassas yapraklarımın sonu çıka hayra bat. Ben öğrenci hayat mektep.

Bas harmoni gelsin kulağa açılır susta ya rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım. Sagopa Kajmer Kolaysa Anlat Şarkı sözü.


Kolaysa Anlat Sozleri


Kolera Kolaysa Anlat Indir Mp3 Indir Dinle


Kolera Kolaysa Anlat Izlesene Com


Sagopa Kajmer Kolera Kolaysa Anlat Lyrics Genius Lyrics


Sagopa Kajmer Kolera Kolaysa Anlat Sarki Sozleri Ozgur Hip Hop


Kolaysa Anlat Lyrics By Sagopa Kajmer Kolera Eger Hoparlorler Dogru Mesafede


Sagopa Kajmer Kolera Kolaysa Anlat Lyrics Genius Lyrics


Muzik Dinle Sarki Dinle Klipler Izle En Yeni Klipler Turkce Muzikler Dinle Kolera Kolaysa Anlat Dinle


Kolaysa Anlat Sozleri Bellona Koltuk Takimi


Ikimizi Anlatan Birsey 2 Cd 2007 Limited Edition Pappschuber Digi Book Von Sagopa Kajmer Kolera


Kolera Kolaysa Anlat Sarki Sozleri Ingilizce Cevirisi


Sagopa Kajmer Kolera Kolaysa Anlat Lyrics Genius Lyrics


Kolera Kolaysa Anlat Youtube


Kolera Kolaysa Anlat Official Video Youtube


Related Posts